Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over QicQ

QicQ is dé elektrische fietsen en speed pedelec specialist. Gestart met het ambitieuze doel om mensen uit de auto te krijgen en op een speed pedelec kunnen we inmiddels trots vertellen dat ons dit aardig is gelukt de afgelopen vier jaar. Tienduizenden klanten wisten ons al te vinden in het (bereikbare) hartje van Amsterdam; het prachtige Westerpark. Twijfel je of een speed pedelec iets voor jou is, of wil je een e-bike toch graag eens proberen? Of die Riese & Müller, Stromer, Specialized of ander kwalitatief merk binnen ons assortiment eens in het echt bewonderen? Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen, virtueel op qicq.nl óf fysiek op de Pazzanistraat 41 in Amsterdam; de koffie staat klaar! - Gratis verzending vanaf €75,- - Levering in Nederland & België Koop je een e-bike of speed pedelec bij QicQ? Dan ben je zeker van; - Gratis eerste onderhoudsbeurt - Onderhoud aan huis - Een gratis vervangende e-bike bij schade