Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Ostrichoo

Naast de veiligheid van de Nederlandse consument, denken wij nu ook aan uw gezondheid. In deze zware tijden, door het Corona virus, staat Ostrichoo alsnog voor u klaar. We gebruiken onze krachten en connecties om u te voorzien van mondkapjes tegen de kostprijs van de fabrikant. Wij vinden het belachelijk dat de prijs van de mondkapjes in zo'n korte tijd is geëxplodeerd. We zetten ons maximaal in tegen het Corona virus, want samen staan we sterk! Wat wij normaal doen? We zijn een jong en innovatief bedrijf welk een e-bike produceert die in 30 minuten volledig is opgeladen en veel veiliger is in gebruik. Door het gebruik maken van een supercondensator als accu zijn onze e-bikes niet alleen super snel opgeladen, maar gaan onze accu's ook 2x zo lang mee, is deze veel veiliger in gebruik en is de accu milieuvriendelijk. Hoe veilig? Onze supercondensatoren worden nooit warm bij gebruik en de kans op explosie & brand zijn daarom ook nihil.