Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Vinify

Vinify - Restaurantwijnen voor thuis Bij Vinify vind je alleen de echte pareltjes uit de wijnwereld. Veel van onze wijnen zijn onderscheiden en favoriet bij sommeliers. Ze staan op wijnkaarten van de betere restaurants en zijn via onze webshop voortaan direct beschikbaar voor jou voor het restaurantgevoel thuis. Zo openen wij voor jou de deuren naar wijnhuizen van naam en faam: bijna altijd met de nodige onderscheidingen en medailles. Bij Vinify reizen we de hele wereld over om voor jou de beste wijnen te selecteren. We kopen rechtstreeks in bij internationale wijnhuizen en vervoeren alle wijn zelf naar ons centrale magazijn. Daar wordt je bestelling met alle liefde verzameld en verpakt. Wijn is onze wereld en die delen we graag met onze klanten. Proef de restaurantwijnen van Vinify en ontdek nieuwe wijnstreken, wijnhuizen, geniet van de beste wijn en spijs combinaties en breng het restaurantgevoel bij je thuis. Proost!