Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Hollands Kaashuis

Bent u op zoek naar een kaaswinkel? Zoek niet verder! Hollands kaashuis is de specialist op het gebied van alle kazen die u maar kunt verzinnen. Hollands kaashuis heeft zoals de naam doet denken niet alleen Nederlandse kazen in huis. Onze kaasexperts hebben naast de binnenlandse kazen een gigantische voorraad aan heerlijke verschillende soorten buitenlandse kazen. Denk hierbij aan Belgische kazen, Deense kazen, Engelse kazen, Franse kazen, Italiaanse kazen, maar ook de Spaanse en Zwitserse kazen liggen in onze kaaswinkel op u te wachten. De Hollandse kaas blijft uiteraard niet achter. Ook de grote namen zoals Goudse kaas, Edammer kaas en Leerdammer kaas liggen in de geweldige schappen van onze kaaswinkel. Lokale kazen zoals Amsterdamse of Rotterdamse kazen vinden ook hun thuisbasis in Hollands kaashuis. Onze kaaswinkel houdt rekening met uw allergie Heeft u een lactose intolerantie? Wij hebben de perfecte kazen voor u. Doordat sommige harde kazen zo goed als lactose vrij zijn doordat de lactose tijdens het rijpingsproces wordt omgezet in melkzuur, kunt u van onze specifieke lactosevrije kazen genieten. Deze lactosevrije kazen bevatten van nature minder dan 0.1 gram lactose per 100 gram. Kan ik alleen kaas bestellen? Een kaas komt vaak het best uit de verf met een overheerlijke wijn. Om deze reden hebben wij een breed assortiment aan geschikte wijnen in onze kaaswinkel liggen. Daar houdt het niet op! Ook pasta, Italiaanse vleeswaren, pasta en accessoires voor de kaas liggen in onze schappen. Van kaasschaven tot platgedrukte salami gerookt op Maple hout, Hollands kaashuis heeft het in huis! Kan ik mijn kaas naar het buitenland bezorgen? Uiteraard! De Nederlandse kaas is wereldberoemd en onze service is grenzeloos. Hollands kaashuis staat bekend om de wereldwijde gekoelde verzending. Wij zijn hands down de beste online kaaswinkel van de wereld.