Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over wuzzialert

Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm, daarmee heb je gekozen voor: V Eenvoud & gemak V Het sterkste mobiele netwerk V De beste service en ondersteuning Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’. Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch! Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected]. We zijn er graag voor je! Hartelijke groet, Wuzzi Alert Klantenservice