Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Dr. Pet

Gezelschapsdierenarts Yvet Martherus is Dr pet. Zij startte haar carrière in 2009 en heeft een eigen gezelschapsdierenkliniek in Nuland bij 's-Hertogenbosch. De afgelopen jaren is Yvet steeds meer overtuigd geraakt van de kracht van preventieve zorg: verbeteren van de kwaliteit van leven en het voorkomen dat je hond, kat, konijn of cavia ziek wordt. Dit kan alleen door het aanbieden van hoogwaardige diervoeding, maar ook biologische en vegetarische varianten. Maar ook door wetenschappelijk (online) diervoedingsadvies op maat (FeedWise) voor jou en je hond of kat. Daarnaast door het aanbieden van de beste medicijnen, ontwormings- en ontvlooingsmiddelen, ergonomische hondentuigen, intelligentie spelletjes. Toegankelijk voor elke huisdiereigenaar en elke portemonnee. Hierbij natuurlijk rekening houdende met onze planeet en het milieu. Deze overtuiging heeft Yvet doen besluiten om, samen met haar team, Dr pet te starten in 2021. Op de webshop drpet.nl staan de door haar en andere veterinaire specialisten geselecteerde producten, online consulten, adviezen en praktische instructiefilmpjes (Youtube) voor je huisdier. Je mening wordt dan ook zeer gewaardeerd om te blijven leren, ons aanbod af te blijven stemmen op je echte en een optimale klantbeleving. Your pet, our passion!