Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Autolux

Autolux richt zich volledig op de importservice van jonge merkdealer kwaliteit occasions uit Europa. Als je overweegt om een jong gebruikte auto te importeren uit Duitsland (of een ander EU land) wil je natuurlijk als eerste weten wat de kosten zijn. Dankzij onze rekenmodellen weet je precies wat je vooraf aan jouw droomauto kwijt bent. Er komt namelijk veel kijken bij het importeren van een auto. De aankooponderhandeling, het transport naar Nederland, technische controle en vervolgens het regelen van een Nederlands kenteken. Heel simpel, dit regelen wij en ons doel is het invoeren van jouw droomauto met een zo groot mogelijke kostenbesparing, zonder risico en zonder zorgen te realiseren. Wij zijn een betrouwbare partner bij het importeren van jouw nieuwe droomauto.