Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over WANNAsup

WANNAsup is een Nederlands bedrijf gevestigd in Breda. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een druk bestaan, lichaam en geest kan ontspannen door middel van suppen. Onze sup boards worden in Nederland ontworpen en ontwikkeld. Hierbij hebben we rekening gehouden met de beste sup board technologieën. Zo beschikken al onze opblaasbare sup boarden over drop-stitch fusion technologie waarbij duizenden draden de boven- en onderkant van het board met elkaar verbinden. Zo zijn we er in geslaagd een board te ontwikkelen wat zeer stevig is, een lange levensduur heeft en geschikt is voor zowel een beginnende als een ervaren supper. Sup accessoires Daarnaast hebben we een ruim aanbod aan accessoires binnen ons assortiment. Zo kun je extra ontzorgd worden tijdens het suppen. Denk bijvoorbeeld aan een snelle elektrische pomp, lichte peddels, maar ook een zitje waarmee je jouw board in een kajak kunt veranderen. Service We vinden het belangrijk dat iedere supper het maximale uit zijn of haar sup ervaring haalt. Daarom stellen we hoge eisen aan onze service. We zullen altijd met je meedenken of snel op jouw vragen reageren. Omdat we zelf fanatieke suppers zijn, hebben we ook een gratis sup app ontwikkeld. Hierin zijn vele sup routes door Nederland en België te vinden. Maar ook tips over het gebruik en onderhoud van je board en accessoires. De app download je eenvoudig via de App store of Google Play. Wij hopen dat je ontzettend veel plezier hebt van jouw WANNAsup sup board. Bij vragen staan we graag voor je klaar!