Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over KaarsenPlus

Kaarsen Plus is een familiebedrijf dat begonnen is met de verkoop van kaarsen aan (met name) horecabedrijven. Maar ook consumenten weten ons inmiddels te vinden. Ons assortiment is de laatste jaren uitgebreid met o.a. servetten, bestekzakjes en andere disposables. Kaarsen Plus is gericht op het leveren van kwaliteitsproducten tegen een lage prijs. Daarnaast staat het bieden van een goede service bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook erg belangrijk wat onze klanten van ons vinden, zodat wij, indien nodig, onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Op deze pagina leest u de beoordelingen. Ervaar zelf het gemak en de voordelen van bestellen bij Kaarsen Plus: