Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over PureLabels

Bij PureLabels vind je originele relatiegeschenken die bijdragen aan een mooiere wereld. Ieder geschenk in onze webshop heeft een goed verhaal. Wij maken niet alleen de ontvanger graag blij, maar willen ook de gever én de maker een goed gevoel geven. Dat is onze missie. Een deel van de opbrengst van de verkopen van PureLabels gaat naar stichting Make-A-Wish. Zo help je met je aankoop mee om de allerliefste wens uit te laten komen van een ernstig ziek kind. Met de aankoop van een relatiegeschenk bij PureLabels maak je een statement en geef je altijd een geschenk met een hoge impact cadeau!