Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Z8-Water

Dag in dag uit, genieten duizenden mensen door heel Nederland van onze Z8-Water waterontharder. Waterontharder kopen of bestellen voor thuis? Wij staan voor je klaar! Met meer dan 25 jaar ervaring, standaard 15 jaar garantie en onderhoud zonder verplichtingen, garanderen wij jou van kalkvrij water. De laatste jaren is de populariteit van waterontharders gigantisch toegenomen. Én dat is natuurlijk niet heel vreemd! Zacht en kalkvrij water is niet alleen goed voor de huid, maar ook beter voor de levensduur van bijvoorbeeld je wasmachine of waterkoker. Meer weten of contact met ons opnemen? Bezoek dan onze website. www.z8-water.nl