Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Vaarplezier

Vaarplezier begon met het idee dat het véél leuker is om je Klein Vaarbewijs te halen met theorie én theorie-op-de-boot en niet alleen in een zaaltje. Dat bleek te werken: inmiddels werken we met een flink aantal partners samen en zijn veel watersporters dankzij de combinatie van theorie en praktijk in onze cursussen geslaagd voor het Klein Vaarbewijs. Inmiddels doet Vaarplezier meer: Vaarles, beginners-, gevorderden- en experttrainingen, NauPro Vaarbewijs, Rondvaartschippersopleiding en speciaal op maat gemaakte vaarcursussen en -trainingen. Graag stellen we ons team (en daaronder) onze partners aan u voor. We zijn er trots op uw vaaropleiding te mogen verzorgen. Want varen wordt leuker als je weet wat je doet!