Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over 4Goodz

4Goodz levert hoogwaardige, goed geprijsde trendy en functionele artikelen voor in en om het huis, in diverse product categorieën, zoals bijvoorbeeld; - zonnebrillen - kookspullen - dierbenodigdheden - seizoensartikelen - sport- en spelartikelen - kantoor artikelen - teken en schilder benodigdheden - gereedschap - woonaccessoires - telefoon accessoires. Wij kopen zoveel mogelijk direct in bij fabrieken, verkopen dit direct zonder tussenhandel en kunnen daardoor aanbieden voor een scherpe prijs. Waarom bestelt u bij ons: - Wij leveren uit voorraad - Goede productinformatie en beeldmateriaal, zodat u weet wat u koopt - Gratis verzending waarbij u bij pakketverzending uw levering kunt volgen via Track&Trace - Omdat wij bestellen bij de bron, zijn onze artikelen scherp geprijsd! - U heeft 30 dagen bedenktijd