Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Plentyparts Nederland

Al sinds 1975 staan wij in onze winkels klaar om je te helpen aan een oplossing voor je huishoudelijke probleem. Dat doen we met duizenden onderdelen en accessoires voor bijna alles in en om je huis. Een aandrijfriem voor je wasmachine, wieltjes voor je vaatwasser, stofzakken voor je stofzuiger, pedalen voor je fiets, inkt voor je printer, kabeltje voor je smartphone, inbouw contactdoos met randaarde, korfplug voor in de gootsteen? Geen vraag is ons te gek! Sinds 2017 maken we het nog makkelijker voor je en hebben we een groot gedeelte van ons uitgebreide assortiment opgenomen in onze webshop. Vrijwel alles is uit voorraad leverbaar en verzenden we dezelfde dag nog. Niet het juiste product, of niet wat je ervan verwacht had? Dan mag je het binnen 14 dagen gewoon terugsturen. Zie je door de bomen het bos niet meer? Neem gerust contact op met onze klantenservice of een van onze servicewinkels! Met onze expertise gaan we graag met je op zoek naar de beste oplossing voor jouw probleem.