Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over AEDSupermarkt.nl

De webshop voor uw AED, AED batterijen en elektroden. Naast AED's, AED batterijen en elektroden heeft AEDSupermarkt.nl een ruim assortiment aan AED toebehoren zoals AED Trainers en AED Kasten. Als u niet goed weet welke AED u zou moeten aanschaffen en welke AED het beste bij u past kunt u altijd contact met ons opnemen. Dit kan via de mail: [email protected] of telefonisch: 0318 - 507 506. Kijk gerust rond in onze webwinkel. Als u een specifiek artikel zoekt en niet kunt vinden, laat het ons dan weten. Wij zullen dan alsnog voor een passende oplossing zorgen. De meeste artikelen zijn op voorraad en mocht dit niet meer het geval zijn dan zullen wij vrijwel altijd binnen een paar dagen kunnen leveren. Alle bestellingen worden gratis verzonden!