Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over IK SKIN PERFECTION

Bij IK Skin Perfection geloven we in de schoonheid van iedereen. Onze missie is natuurlijke schoonheid versterken met effectieve skincare voor een doeltreffend huidresultaat, ontwikkeld in harmonie met de natuur en goed voor het zeeleven. IK Skin Perfection wil haar steentje bijdragen aan een gezonde leefomgeving voor mens en natuur en maakt hiervoor bewuste keuzes. Onze doeltreffende, huidverbeterende producten zijn zacht voor zelfs de (extreem) gevoelige huid en werken daadkrachtig bij ieder huidbehoefte, huidwens of huidprobleem. - Doeltreffend huidresultaat bij iedere huidwens of huidprobleem. - 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten. - 0% huidonvriendelijke stoffen: NO-label. - pH-waarde van de huid als basis voor een gezonde huid. - Compleet Nederlands merk: lokaal, dichtbij en betrokken. IK Skin Perfection is een merk van Summery Cosmedical Group. Al 20 jaar lang ontwikkelt Summery hoogwaardige producten die bijdragen aan een mooie en gezonde huid met veilige en natuurlijke ingrediënten.