Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Inuz

Bij InuZ bent u van harte welkom voor een prachtig aanbod in damesmode, accessoires en bijpassende schoenen. Ieder seizoen stellen we ons assortiment met veel passie en zorg samen naar de laatste trends met de juiste mix van merken waarbij prijs/kwaliteit verhouding belangrijk is. Ons gepassioneerd enthousiast team van stylistes helpt onze klant graag met het allerbeste advies zodat jij kunt stralen. Met onze drie shops in Friesland zijn we inmiddels een begrip in de regio waar we erg trots op zijn. Maar ook online weten de klanten ons te vinden, neem daar alvast een kijkje in onze prachtige collectie en de altijd leuke extra aanvullingen daarop!