Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Haagplantenwinkel.nl

Haagplantenwinkel.nl is gespecialiseerd in het leveren van groenblijvende haagplanten. Al onze planten leveren we uit onze eigen kwekerij. Hierdoor hebben we een goede controle op de kwaliteit. Via onze webshop kunt u eenvoudig uw hagen bestellen. Zoekt u een haagplant die niet in ons assortiment staat, heeft u een spoedbestelling of wilt u vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op. Al onze planten zijn gekeurd door de Nederlandse Algemene Kwaliteitsdienst Tuinbouw (NAK tuinbouw). Ook zijn wij door NAK gecertificeerd. Daarnaast leveren we al onze planten met een europees plantenpaspoort.