Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Anura

Anura maakt duurzame schoonmaakmiddelen voor een schoon, gezond en groen huishouden. De natuurlijke krachtpatsers van Anura zijn beter voor mens, dier én milieu. Zo zorgen we niet alleen voor een schoon en fris huis maar dragen we ook bij aan een schoner milieu. Alle schoonmakers van Anura zijn gecertificeerd met het EU Ecolabel; hét officiële milieukeurmerk van de Europese Unie. Zo weet je zeker dat je met Anura een duurzame keuze maakt. Wij zorgen voor duurzame schoonmakers, jij voor een schoon en fris huis. Samen zorgen we voor een schonere wereld!