Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd, de voornaam en woonplaats wordt wel zichtbaar op de reviewpagina, tenzij u anoniem een review invult.

Over Sinful.nl

Welkom bij Sinful Wij zijn een Europees e-commerce bedrijf voor seksspeeltjes en de grootste in Scandinavië. Sinds 2008 inspireren we mensen om een beter en speelser seksleven te krijgen. Ons team bestaat uit meer dan 200 toegewijde medewerkers, die samenwerken op ons hoofdkantoor en in ons magazijn in Denemarken. We zijn de trotse ontvangers van de Deense 'Entrepreneurship Award voor E-Commerce' 2017 en 2018, evenals de Deense 'Gazelle Award' van 2015 tot 2021. Om de Gazelle Award te ontvangen, moet een bedrijf tot de meest succesvolle bedrijven van alle sectoren in Denemarken behoren, een positieve groei hebben laten zien en de omzet hebben verdubbeld over een periode van vier boekjaren.