Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over OAKschoenen

OAKschoenen bestaat sinds 2019. Bij ons vindt je schoenen en tassen die duurzaam zijn geproduceerd. OAK hebben we vintage en jong designers kleding in onze winkel. We vinden het belangrijk dat jij blij de deur uitgaat daarom is onze klantenservice subliem, al zeggen we het zelf ;) Met bijpassende Brabantse gezelligheid natuurlijk. Je kunt ons vinden in het gezellige centrum van Bergeijk op Hof 84. Je kunt ons OAK online vinden op insta, facebook en onze webshop: www.oakschoenen.nl Openingstijden: Maandag 13.00 tot 18.00 Dinsdag 10.00 tot 18.00 Woensdag 10.00 tot 18.00 Donderdag 10.00 tot 18.00 Vrijdag 10.00 tot 20.00 Zaterdag 10.00 tot 17.00 Zondag gesloten