Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over De Stoor Buitenleven

Marco van Herp en Jan Paul Vrolijk hebben na een zoektocht naar de juiste tuinmeubelen voor eigen gebruik besloten zelf een tuinmeubel te ontwerpen. Marco is al heel zijn leven actief in de meubelen branche. Hij ontwerpt en levert diverse merken meubelen. Het merk de Stoor met modulaire elementen voor in het interieur is daar een van. Jan Paul heeft een reclamebureau BOFESTO en houd zich vooral bezig met marketing en communicatie. Beide zijn zo enthousiast geworden van de eerste ontwerpen van het tuinmeubel waardoor zij in 2021 de Stoor Buitenleven zijn gestart. De missie is om tijdloze, duurzame en stoere buitenmeubelen te ontwerpen waar mensen blij en gelukkig van worden.Duurzaamheid is één van onze prioriteiten samen met de flexibiliteit van de keuzes. Een van de meest duurzaamste houtsoorten. De naam van onze buitenmeubelen hebben we Ginger Grey genoemd, omdat het hout (Padoek ook wel corail wood genoemd) binnen een aantal weken verkleurt van rood naar grijs. Dankzij het Nederlands ontwerp en fabricaat zijn er korte lijnen in de keten wat de snelheid en betrouwbaarheid van de levering en duurzaamheid bevordert. Zo kan de bestelling al tussen 4-8 weken worden geleverd!