Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Hola Nail Cosmetica

Bienvenido a Hola Nail Cosmetica, de #1 Gel Nagellak Shop! Hola Nail Cosmetica ontwikkelde een Gelpolish systeem welke door liefhebbers van mooie verzorgde gekleurde nagels eenvoudig zelf is aan te brengen en welke wel tot 2 weken probleemloos blijft zitten. Geïnspireerd door onze Spaanse roots en de Spaanse mediterraanse kleurspelingen stelden we een kleurenpallet van 78 populaire Gelpolish kleuren samen. We lanceren maandelijks nieuwe Gelpolish kleuren en kleurcollecties. Onze gelpolishes zijn hoog gepigmenteerd, 100% HEMA free en Vegan proof. Ook voor alle benodigdheden om uw manicure perfect uit te voeren, bent u bij ons aan het goede adres. Welkom in de wereld van Gelpolish “kleur explosies”, welkom bij Hola Nail Cosmetica.