Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Nalu.care

Jij wilt een goed product, dus je bestelt Nalú Wij vinden het belangrijk dat vrouwen goede menstruatie producten hebben, dus hebben onze producten plastic vrij, vrij van parfum en chemicaliën. Dat voelt wel zo prettig. In één Nalú verpakking zitten 45 maandverbandjes of 40 tampons die je krijgt thuisgestuurd. Aangezien geen menstruatie hetzelfde is, kies jij zelf hoe vaak jij een nieuwe giftbox wilt ontvangen. Regel je zelf elke keer een losse aankoop, of kies je voor gemak met één van onze flexibele abonnementen. Dat scheelt weer last minute tripjes naar de supermarkt!