Välj en stjärna för att betygsätta oss.

Dina personuppgifter

Fält markerade med * är obligatoriska

Om Hjartstartareshop.se | Medisol

Hjärtstartareshop.se är en europeisk hjärtstartarspecialist. I vår webbutik (Hjärtstartareshop.se ) finner du ett väldigt stort utbud av hjärtstartare och HLR-relaterade produkter såsom HLR-dockor, elektroder, övningshjärtstartare och mycket mer. Vill du köpa en hjärtstartare? Du kan ha den hos dig inom 2-3 arbetsdagar. Nästan alla produkter finns på vårt lager vilket gör det möjligt för oss att kunna leverera snabbt. Vi skickar våra produkter dagligen och du betalar ingen frakt.

Om Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.

Kiyoh Recensioner