Velg en stjerne for å gi oss karakter

Dine personlige data

Felter markert med * er obligatoriske

Om Hjertestarter-norske.com | Medisol

Hjertestarter-Norske er sammen med "morsbedriften" vår Medisol, hjertestarter-spesialisten i Europa. På vår hjemmeside (www.hjertestarter-norske.com) finner du et bredt utvalget av hjertestartere (som kalles defibrillatorer på fagspråk) og treningsutstyr som treningsdukker, elektroder og batteri, treningsstartere og mye mer. Vil du gå til anskaffelse av en hjertestarter enten å ha en privat eller til bedriften? Vi lagerfører alle hjertestarter som er vist i vår nettbutikk. De aller fleste elektroder og batteri til de ulike hjertestartermodeller er lagervare, noe som betyr at vi kan tilby rask levering Vårt mål er at enhver bestilling skal være behandlet og sendt ut fra oss i løpet av 24 timer.

Om Medisol

Saving Lives - By 2030, every world citizen has access to an AED within 6 minutes! We are Medisol. We sell AEDs and related CPR products to consumers and resellers. For a competitive price. We give good, impartial and expert advice. With us you order everything easily online. That makes us unique.

Kiyoh anmeldelser