Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Slaapdirect

OVER SLAAPDIRECT Een goede nachtrust is erg belangrijk. ’s Nachts herstelt je lichaam zich van de drukke dag die je achter de rug hebt, een goede nachtrust zorgt er dan voor dat je de volgende dag weer fris en fruitig op kunt staan. Dat goed slapen, dat doe je niet zomaar. Om een hoog slaapcomfort te bereiken is het belangrijk om de juiste boxspring te kiezen. Een goede boxspring geeft je energie! Maar is dat wel te betalen? Bij Slaapdirect kiezen we voor goed slapen voor een scherpe prijs. Met een collectie van Europese kwaliteit en transparante prijzen weet jij altijd exact wat jouw investering gaat zijn. Geen verborgen kosten, what you see is what you get! SNEL IN HUIS Slaapdirect levert niet alleen topkwaliteit voor een scherpe prijs maar zorgt ook dat jouw bestelling binnen 8 dagen bij je bezorgd wordt! Door de compacte collectie hebben wij al onze producten op voorraad en kunnen wij deze snel verzenden. We leveren op afspraak zodat jij altijd een moment kunt kiezen dat het jou uitkomt. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om jouw bestelling direct af te halen bij onze showroom. Ieder product bij Slaapdirect is eenvoudig zelf te monteren, binnen no-time slaap jij in een nieuw bed. LAAGSTE PRIJS Jouw nieuwe boxspring vind je voor de laagste prijs bij Slaapdirect. De garantie van ruim 2 jaar zorgt ervoor dat jij iedere avond zonder zorgen kunt slapen.