Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over LAVIE Womenswear

Voel je goed. Op elk moment. Je bent wat je draagt is het gezegde. En daar zit wel een kern van waarheid in. Want kleding beïnvloedt hoe je je voelt en hoe je overkomt. Bij LAVIE Womenswear geloven we dat je je altijd goed moet voelen. Op elk moment. Bij elke gelegenheid. Bij ons kun je dan ook terecht voor kleding waardoor je er niet alleen goed uitziet, maar waarin je je ook gewoon goed voelt. Met alle aandacht voor jou en jouw unieke persoonlijkheid. Zo vinden we altijd een outfit die bij jou en de gelegenheid past. Met een fysieke winkel in Woudenberg en een toegankelijke webshop is de service van LAVIE altijd dichtbij. Persoonlijk, met aandacht en zonder gedoe. In de winkel helpt ons vaste team je graag met advies over kleuren, stoffen en vorm. Of snuffel gerust zelf door de uitgebreide collectie die continu wordt aangevuld. Bijna dagelijks zijn er weer nieuwe items te vinden. Online adviseren en inspireren we je met verrassende combinaties, mooie sets en de nieuwste items. Die je ook eenvoudig kunt combineren met bestaande kledingstukken. En kom je er niet uit? Dan zijn we just a phone call away. Onze collega’s kennen elk item en helpen je graag verder. Facebook: @laviewoudenberg Instagram: @laviewomenswear Telefoon: 0337200075