Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Zonion

Zonion.nl is vanaf 2013 leverancier en installateur in de zonne-energie. In 1997 zijn we begonnen in de wind-energie. Onze interesse in de zonne-energie werd gewekt door nieuwe technieken en mogelijkheden. Vanaf dat moment zijn we zonnepanelen gaan installeren en bieden we materialen aan via onze webshop. We behandelen offerteaanvragen en hebben in het voortraject overleg met geïnteresseerden. Onze vrijblijvende offerte is altijd maatwerk. Bij onduidelijkheden komen we voordat we gaan installeren eerst op bezoek. Op deze manier worden onaangename verrassingen voorkomen en weet de klant wat hij krijgt. Een professioneel team komt met moderne middelen om de zonnepanelen te installeren en op te leveren. We zijn een no nonsene bedrijf en zijn van A tot Z betrokken. Er zijn geen andere bedrijven nodig voor uw installatie. Wij verzorgen alles inclusief de BTW teruggave voor particulieren. Wij leveren materialen van uitstekende kwaliteit vaak voor de scherpste prijs. Wij doen het werk met eigen teams. Zonion levert met deskundig personeel de beste installatie. Er worden geen concessies gedaan op kwaliteit en veiligheid. Zonnepanelen kopen is een investering. Maar je energierekening wordt meteen flink lager en zo verdien je je investering terug. Meestal is de installatie in 4-6 jaar terugverdient. Daarna heb je nog vele jaren gratis zonnestroom. Laat het niet liggen maar neem contact met ons op.