Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Stucwerk
Dunpleister
Latex Verf Spuiten
Gipsplaat Afwerking

Persoonlijke gegevens

Over ADF Afwerking

ADF Afwerking BV is opgericht in 2010 door Joey Buter. Het bedrijf, toen nog een eenmanszaak dat ADF Automatic Drywall Finishing heette, was enkel gespecialiseerd in het afwerken van gipsplaten. Denk hierbij aan de grote gipsplaten waarbij alleen de naden afgewerkt moeten worden met gips. In de jaren die volgden werden de klussen groter en groeide het team van ADF Afwerking snel. Waar er in het begin alleen traditioneel met de hand werd afgewerkt, begonnen wij ons ook te specialiseren in het afwerken van grote aantallen m2 met professionele machines uit Amerika. Het land waar gipsafwerking velen malen groter en verder is dan Europa. We gaan een paar jaar verder in de tijd en belanden in het jaar 2021. Het bedrijf is geen eenmanszaak meer en overgestapt naar BV. Het team is groter geworden en nu gespecialiseerd in gipsplaat afwerking, Stukadoren, Airless dunpleisteren, Latex verfspuiten en Schilderen. Waarbij we vroeger alleen te vinden waren op bouwplaatsen van zakelijke klanten, zijn we daarnaast nu ook erg actief op de particulieren markt. Wij hebben ons in de afgelopen jaren gespecialiseerd in het strak en glad afwerken van nieuwbouw woningen doormiddel van stukwerk zoals dunpleisteren (0-2mm dikte ) en traditioneel stukwerk (4> mm), en het latex verfspuiten. Deze combinatie staat garant voor super strakke en gladde wanden en plafonds in uw nieuwbouwwoning, bestaande woning of commercieel pand. Naast de particulieren markt zijn wij door alle jaren heen ook altijd nog actief gebleven in de zakelijke bouw sector. Met onder andere grote projecten als Van Der Valk hotel Zuidas, Y-Tower hotel en Vakantie Discounter in Amsterdam. Geen klus is ons te groot! Ons team zorgt keer op keer voor een super strakke en gladde wand- en plafondafwerking. Onze missie is dat u als klant de samenwerking van het begin tot het eind als zeer plezierig ervaart. Wij zullen er alles aan doen om de stress die een verbouwing met zich mee brengt te ontnemen.