Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over shirtsborduren.nl

Shirtsborduren: “Optimaal resultaat door persoonlijk advies en korte lijntjes” Shirtsborduren.nl is een bedrijf die uw kleding bedrukt en borduurt en dat klaarstaat voor de lokale MKB’ers en hier is eigenaar Bas van Dorst maar al te trots op! Wil jij zorgeloos bedrijfskleding laten bedrukken of borduren? Bas is je man! Persoonlijk advies en korte lijntjes “Door de korte lijntjes die ik met mijn klant heb bereiken we samen een optimaal resultaat. Het grootste voordeel hiervan is dat ik alles op maat kan leveren. Werkelijk álles is mogelijk! Daarnaast draaien wij onze hand niet om voor spoedleveringen. Omdat wij de kennis, ervaring en technologieën in huis hebben, kunnen we ontzettend snel jouw kleding bedrukken of borduren. Heb je een vraag? Bel of app mij gerust op! Ik sta altijd klaar om je persoonlijk advies te geven.” Altijd een digitale proefdruk “Bij Shirtsborduren.nl kun je een gratis digitale proefdruk laten maken van het beoogde eindresultaat. Zo kun je op voorhand zien hoe jouw logo, tekst of opdruk eruit komt te zien. Is de proefdruk niet in orde? Dan passen we dit even aan. Handig, toch?”