Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Cilly Juices

Cilly juices slowjuiced heerlijke groentesapjes waar per sapje gemiddeld de voedingswaarden van maar liefst 400 gram groente en fruit in zit. We willen iedereen een beetje gezonder laten leven in een toch al druk en hectisch bestaan. Door onze groentesapjes wordt het binnenkrijgen van vitamines en mineralen ineens een stuk makkelijker. En, misschien nog wel het belangrijkste: het is nog lekker ook. Wat ons bijzonder maakt is dat we naast 100% slowjuice sap (=meer vitamines en mineralen dan andere sap processen) wij ons ook hard maken voor een betere wereld. Zo zitten al onze sapjes in glazen flesjes, maken we geen gebruik van fancy labeling en verspillen we dus geen onnodige materialen als inkt & papier. Ook werken we samen met Ipse de Bruggen en Maatwerk Autisme die ons voorzien van nieuwe labels, helpen met juicen en andere materialen voor ons maken. En ja, dat is niet super winstgevend, maar dat maakt ons niet uit. We worden er blij van om zo ons steentje bij te dragen!