Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Pilates Center Goes

Wij zijn gespecialiseerd in de klassieke Pilates methode zoals Joseph Pilates het bedoeld heeft. - Small Group Mat - Small Group Tower - Privétraining Ons Center is compleet ingericht met alle traditionele Pilates toestellen die Joseph heeft uitgevonden. In eerste instantie komt de apparatuur een beetje primitief over, maar het zijn echter ingenieuze apparaten die een sportschool met vele fitness-apparaten met gemak verslaat. -Professionaliteit en kwaliteit -Veilige en effectieve bewegingsmethode -Kleine groepen -Maatwerk en 100% aandacht -Voelbaar en zichtbaar resultaat -Deskundige én enthousiaste begeleiding In ons center bieden wij een sfeervolle trainingsomgeving met vriendelijke, persoonlijke begeleiding. www.pilatescentergoes.nl