Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over vmgshop.nl

Het adres voor al je betongereedschappen! Van vlindermachine tot handspaan, van trilnaald tot zaagmachine, u vindt het bij ons! ONS ASSORTIMENT Wij bieden alles voor het storten en afwerken van betonvloeren en betonbouw. Op onze site vind u een groot van ons assortiment zoals vlindermachines, trilbalken, trilnaalden, freesmachines, zaagmachines, bladen, schuurschijven, bouwverlichting en alle benodigdheden die gebruikt worden bij het storten, verdichten en afwerken van betonvloeren. Naast onze eigen producten zijn wij importeur, leverancier en dealer van grote merken als AB Lindec, BT, Multiquip, Whiteman, Allen, Enar, Wacker-Neuson, BTC, Luxtower, Rattle stick, Kraft Tool, Nela, Innovatools, Milwaukee, Concria, Curb Roller en vele anderen. Daardoor bieden wij het ruimste assortiment van Nederland en lopen wij voor op het gebied van innovatie in de betonindustrie! We beschikken over een grote voorraad waardoor we snel kunnen leveren. SNELLE LEVERING VMG B.V. heeft een groot magazijn waardoor we ruim 90 procent van alle aangeboden producten direct uit voorraad kunnen leveren. Hierdoor zijn alle bestellingen binnen 24 uur verzendklaar! Onze producten worden altijd vooraf getest en gecontroleerd en machines worden gebruiksklaar geleverd. ADVIES Wij vinden het belangrijk dat je de juiste keuze maakt bij de aanschaf van producten, maar het is begrijpelijk dat dit soms lastig kan zijn. Heb je vragen over bepaalde producten of de juiste werkwijze, of heb je persoonlijk advies nodig? Neem gerust contact met ons op en wij denken graag met je mee. Ook is het mogelijk om ons te bezoeken in Veghel! In onze showroom laten we graag de verschillende mogelijkheden zien en het is zelfs mogelijk om het zelf te testen. Wij hebben alle kennis en materialen in huis om je goed op weg te helpen naar het beste eindresultaat!