Wählen Sie 1-5 Sterne, um uns zu bewerten

Ihre persönlichen Daten

Felder mit * sind Pflichtfelder. Die Emailadresse wird nicht veröffentlicht.

Über nomadiQ

ONS VERHAAL Wij (team nomadiQ) zijn echte buitenmensen en levensgenieters. Als het mooi weer is komen wij graag bijeen op leuke plekken om samen te eten en te BBQ-en. Op de camping, een balkon, de boot, het strand of in het park. Wij misten een BBQ die makkelijk overal mee naartoe kan worden genomen, eenvoudig in gebruik is en er stijlvol uitziet. Zo is het idee van nomadiQ BBQ ontstaan. Vier jaar later, na veel (her)ontwikkelen en testen, is nomadiQ BBQ klaar om de wereld te veroveren! HET MERK Met de nomadiQ BBQ willen wij tegenwicht bieden aan de alledaagse waanzin en stress die kenmerkend is voor de moderne samenleving. Met de nomadiQ BBQ willen wij mensen de vrijheid geven om op elke plek / locatie dat speciale geluksmoment te creëren met vrienden of familie. nomadiQ is een premium outdoor cooking merk, waarbij innovatie, kwaliteit, design en gebruikersgemak de boventoon voer. PRODUCTOMSCHRIJVING De nomadiQ is s’werelds slimste portable gas barbecue. Onder kampeerders ook wel de ultieme ‘Travel BBQ” genoemd. De nomadiQ is overal te gebruiken. De BBQ is licht (5,6 kg.), makkelijk draagbaar en uiterst compact. Dankzij een handig uitklapsysteem groot genoeg om met een groep vrienden of groot gezin te BBQ-en. De nomadiQ werkt op gas en is binnen 1 minuut gebruiksklaar. Door twee gescheiden temperatuurzones geschikt voor zowel vlees, vis als vegetarische gerechten. De nomadiQ is gemaakt van aluminium waardoor de BBQ niet alleen stevig is, maar ook snel afkoelt na gebruik. Bovendien is de BBQ eenvoudig schoon te maken en zijn de grill-platen vaatwasserbestendig. Ingeklapt kan hij zo weer de auto, tent caravan, boot of camper in. De nomadiQ is een BBQ zonder gedoe: overal en altijd makkelijk BBQ-en!

Kiyoh Bewertungen