Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over plankencentrale.nl

Plankencentrale.nl is in 2009 gestart met de verkoop van gedroogde en geschaafde eiken planken. Bij Plankencentrale.nl kunt u per plank bestellen. Het assortiment is inmiddels uitgebreid tot zestien verschillende houtsoorten. Kwaliteit is voor ons zorgvuldig omgaan met al onze producten, standaardisering van de afmetingen, snel kunnen leveren en natuurlijk een goede relatie met u als klant! * Grootste voorraad geschaafde planken * Uniek assortiment voor de professional * Deskundig en persoonlijk advies * Snel uit voorraad leverbaar