Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Retulp

Om de plastic soep bij de bron aan te pakken en het aantal plastic flesjes terug te dringen inspireren wij om aantrekkelijke herbruikbare alternatieven te gebruiken. Daarnaast werken wij samen met verschillende goede doelen, zoals het Wereld Natuur Fonds, Club Kakatua en Made Blue. De producten van Retulp zijn dan ook niet alleen goed voor jezelf, maar ook voor een ander en de planeet! VOOR JEZELF – een handige herbruikbare fles of lunchzak Retulp is een Nederlandse Social Enterprise die mensen met mooie handige drink- & lunchware wil verleiden om geen wegwerp bekertjes, flesjes en zakjes meer te gebruiken. Door Retulp bekers en lunchtassen te gebruiken zorg je ervoor dat de enorme berg aan plastic afval niet nog groter wordt. Lets just cancel single use plastic. Okay? VOOR EEN ANDER – drinkwater donatie Bij aankoop van een Retulp fles zorg je er voor dat er iemand elders met je meedrinkt. De afgelopen 7 jaar heeft Retulp er voor gezorgd dat er ruim 100 miljoen liter schoon drinkwater is gedoneerd aan mensen in Afrika en Indonesië. De donaties worden onder controle van Aqua for All geïnvesteerd in waterprojecten die worden uitgevoerd door: Amref Flying Doctors, Het Rode Kruis, Simavi en World Vision. VOOR DE PLANEET – no excuse for single use Behalve voor jezelf, een ander zijn onze flessen natuurlijk voor goed voor de planeet. De enige manier om de al maar toenemende berg wegwerp flesjes, bekertjes en blikjes echt tegen te gaan is om je eigen hervulbare fles te gebruiken. Voorkomen is veel en veel beter dan recyclen. Retulp is Business Supporter van het Wereld Natuur Fonds. Met onze support zet WWF zich in voor een plasticvrije zee.