Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over LifeAid

Hoogwaardige natuurlijke supplementen. > Meer dan 20 jaar uniek in supplementen > Ondersteund door groot netwerk therapeuten > Gedreven door moleculen > Eigen ontwikkeling en onderzoek LifeAid™ bestaat al meer dan 20 jaar en doet eigen onderzoek en productontwikkeling. Onze weg begint bij supplementen, maar onze kracht ligt bij het advies. Wij zijn van mening dat supplementen maar een klein onderdeel zijn van de totaalaanpak van voeding, lifestyle en mentaal welzijn. Daarom zijn onze supplementen ook enkel via natuurgeneeskundige / orthomoleculaire therapeuten en ons zelf verkrijgbaar. LifeAid™ bestaat al 20 jaar en is in de jaren tot 2022 vooral bekend via de therapeuten. In 2023 heeft het merk een nieuwe uitstraling gekregen en is het assortiment uitgebreid. Vanaf heden zijn de supplementen ook verkrijgbaar via onze eigen webshop. Komende periode volgen nog meer nieuwe supplementen!