Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Kinderachterbank

Kinderachterbank.nl, de ultieme uitbreiding van zitplekken voor uw auto! Er kunnen veel redenen zijn waarom je op zoek bent naar een ruime gezinsauto. Gezinsuitbreiding, pleegzorg of schoolvervoer, in elke situatie denken wij graag met je mee. Het grote voordeel van een Kinderachterbank is de flexibiliteit. Er ontstaan extra zitplaatsen, maar ook de bagageruimte blijft beschikbaar. Omdat je de breedte van een Kinderachterbank zelf bepaald en wij maatwerk leveren, is het ook mogelijk om een extra stoel in de auto te plaatsen. Wij adviseren echter om gebruik te maken van de volledige breedte (de prijs van een Kinderachterbank is niet afhankelijk van de breedte). Omdat de zitting van een Kinderachterbank laag is, kunnen kinderen al op jonge leeftijd met de voetjes op de vloer. Hierdoor zitten ze stabiel en kunnen genieten van een panorama uitzicht. Dit uitzicht missen ze op een reguliere achterbank. Wil je volledig ontzorgd worden? Maak dan gebruik van onze inbouwservice. Dit kan zelfs bij jou thuis. Zoals je ziet is er altijd een oplossing om met een extra bankje een goedkope gezinsauto te realiseren. Wij denken graag mee en bespreken welke optie het beste past bij jouw wensen.