Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Ringfoto Meppel

Ruim 30 jaar geleden begonnen onder de naam Foto Harry Scholing, is Ringfoto Meppel nu uitgegroeid tot Flagshipstore van Ringfoto Nederland. De grootste fotospeciaalzaak van Noord Nederland en één van De Fotospecialisten (de top 20 van fotospeciaalzaken in Nederland). Ons doel is om jouw zoveel mogelijk plezier van fotografie te laten bleven. Wij willen je graag zo goed mogelijk adviseren, zodat je met die apparatuur aan de slag gaat welke het best bij jou past. Ook na aanschaf van je fotoapparatuur kun je altijd voor advies en hulp bij ons terecht. Desgewenst geven wij hiervoor cursussen en workshops voor zowel beginnende-, als voor gevorderde fotografen. De kracht van Ringfoto Meppel - Vakkennis - Persoonlijke aandacht - Echte winkel - Goldmember - 5 jaar garantie - Scherpe internet prijzen: dagelijks bijgewerkt