Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Budgetland BV

Het is geen toeval dat ons uitgangspunt "Verrassend veel voor weinig" is. Dagelijks gaan we op zoek naar hetgeen je elke dag nodig hebt en dat voor de laagste prijs. Centraal bij Budgetland staat de lage consumentenprijs, die in het algemeen onder de reguliere marktprijs ligt. We zijn extreem trots om jou goede en verrassende alledaagse producten te bieden voor deze lage prijzen. Hoe we dit doen? Wij kopen groot in, zodat we onze producten voor de laagste prijs kunnen aanbieden en dagelijks een wisselend aanbod kunnen bieden. Ruim assortiment Van tuinartikelen tot pannen en van sokken tot speelgoed en cadeaus, bij ons vind je alles wat je dagelijks nodig hebt aangevuld met verrassende en leuke producten die je moet hebben. Dat doen we niet alleen voor jou, maar ook voor de rest van Nederland. Of je nu een kleine portemonnee hebt, of gewoon graag niet te veel betaalt voor je dagelijkse producten. Laat je verrassen door ons wisselende aanbod en shop verrassend veel voor weinig! Scherpe inkoop, zorgt voor de goedkoopste prijzen Wij kunnen deze scherpe prijzen hanteren door partijmatige inkoop, eigen import, eigen transport en een goede kostenbeheersing. In onze online winkel kun je artikelen kopen uit o.a. de productgroepen huishoudartikelen, drogisterij, textiel, speelgoed, dierenbenodigheden, cadeauartikelen, schrijfwaren, wenskaarten, gereedschap, hobbyartikelen, en electra. Een groot gedeelte van ons assortiment wisselt wekelijks, zodat er voor iedereen wel een leuk koopje te vinden is. Geschiedenis Sinds 2004 levert Budgetland je verrassend veel voor weinig. Al bijna 20 jaar verrassen wij onze klanten met onze alledaagse en verrassende assortiment. En we zijn nog lang niet klaar! Komende jaren willen wij steeds meer mensen blij maken met onze producten. We willen dat heel Nederland weet dat goede producten niet duur hoeven te zijn. We willen dat in elk huishouden een product van Budgetland in de kast staat.