Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Blijdesteijn Mode

190 jaar Blijdesteijn Mode “Style never goes out of fashion” Al bijna twee eeuwen lang, sinds 1833, zijn wij dé plek voor modebewuste mensen die houden van kwaliteit en persoonlijke service in een warme sfeer. Een dagje bij ons is een dagje uit, een moment om te genieten en inspiratie op te doen. We ontzorgen jou van a tot z door gebruik te maken van onze kennis en ervaring. We zijn een echt familiebedrijf en dat voel je aan alles. Wij als zesde generatie staan inmiddels aan het roer en we zijn trots op onze geschiedenis.