Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Tip de Bruin

Al sinds 1953 is Tip de Bruin gevestigd op de Nieuwendijk in hartje Amsterdam. Wat ooit begon als een boutique in herenmode is inmiddels uitgegroeid tot een instituut in de stad en ver daarbuiten. Naast de fysieke winkel is het assortiment ook te bestellen via de webshop. De oprichter en naamgever van de winkel ‘Tip de Bruin’ was een visionair op het gebied van fashion en al snel verkocht hij internationaal bekende merken in de winkel. In de loop van de tijd heeft Tip de Bruin zich toegespitst op verschillende specialismen, van artiestenkleding tot aan trouwpakken. Inmiddels staan de winkel en de webshop vooral bekend om de ‘streetwise’ kleding en het grote aanbod jassen van gerenommeerde merken zoals Canada Goose, Moose Knuckles en Peuterey. Daarnaast bieden wij bij Tip de Bruin diverse andere kledingstukken van polo’s en shirts van Hugo Boss en Stone Island tot aan kwalitatieve sneakers van ON Running. In het assortiment is vooral merkkleding voor heren te vinden, maar er zijn zeker ook kwalitatieve items voor dames of bijzondere lifestyle accessoires. Bij Tip de Bruin ben je verzekerd van kwaliteit en service, shop nu via onze webshop of bezoek onze shop in Amsterdam!