Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Ammehoela Kids

Ammehoela is een merk dat is ontstaan door het gemis van unieke en duurzame kinderkleding. Voeg hier een vleugje eigenzinnigheid, comfort, heel veel fashion & een diversiteit aan unieke prints aan toe en Ammehoela was born. We hechten veel waarde aan elementen zoals vrijheid, positiviteit en zelfexpressie. Dit is ook terug te zien in onze collecties. We zien Ammehoela als een familie, een bron van liefde, waar je fouten kan maken, waar tegenslagen komen, maar waar succes en positiviteit de overhand hebben. We houden ervan om in te spelen op onze omgeving en aan ons brand te werken. From scratch zijn we gegroeid. Onze collecties zijn uitgebreid van 30 naar 150 items per seizoen & onze kleding is wereldwijd te koop. Voor ons zijn het de kleine dingen die een groot verschil maken. Je kunt hierover meer lezen in ons duurzaamheidsbeleid op www.ammehoela-kids.nl. We hebben nog heel veel ideeën voor de toekomst & kunnen niet wachten om jullie mee te nemen in dit proces! Love, Team Ammehoela