Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Aannemersbedrijf Siebers

PURE AMBACHT SINDS 1770 Aannemersbedrijf Siebers is een familiebedrijf dat al sinds 1770 gespecialiseerd is in houtbewerking. We maken al onze producten in onze moderne houtbewerkings werkplaats. Deze passie voor houtbewerking wordt al generaties doorgegeven, zo zijn wij de 7e generatie binnen familiebedrijf Aannemersbedrijf Siebers die deze ambacht en passie doorzet. Vandaag de dag is onze compacte werkplaats uitgerust met alle benodigde moderne machines op houtbewerkingsgebied. Door onze uitgebreide kennis kunnen wij veel gespecialiseerde werkzaamheden uitvoeren.