Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl