Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Goodlifehacks

Iedereen komt wel eens op een punt in zijn of haar leven waarop je denkt:"oh had ik maar....". Goodlifehacks creeëert en fabriceert producten die luxe maar ook betaalbaar zijn voor elk huishouden. We willen je leven graag verrijken met unieke producten die met uiterste zorg zijn ontworpen en samengesteld zijn met veel liefde. Het zijn de kleine alledaagse dingen die je gemakkelijk over het hoofd ziet. Goodlifehacks helpt je deze momenten bewust te beleven en herinnert je eraan om even een stapje terug te doen en ervan te genieten. Of het nu gaat om het doen van de was of het creëren van een comfortabele sfeer in huis, Goodlifehacks helpt je geluk te vinden in de kleine dingen die het leven een stukje leuker, makkelijker en fijner maken.