Bedrijfsgegevens

Plaats: Gent
Provincie: Oost-Vlaanderen
Land: Belgium
Telefoon: 070/69.00.53

Online groothandel voor schrijnwerk op maat, ook voor particulieren en mogelijke plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, screens, garagepoorten en zonneluifels behoren tot ons gamma.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Creazza
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
28 beoordelingen (12 months)
28 beoordelingen (total)

Klantbeoordelingen

klant

Published on: 13/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Je kan geen fouten maken in de bestelling
Daniel
Malle

Published on: 11/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Snel antwoord op vragen , vlotte service en plaatsing

Antwoord Creazza
Bedankt voor uw feedback.
Jp
Oostende

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goede hulp bij opmeten en bestelling plaatsen
Levering binnen de gestelde termijn
Na verkeerde levering werd dit zelfs in het weekend onmiddellijk opgelost.
Doe zo voorts
Antwoord Creazza
Bedankt voor de positieve ingesteldheid en om onze gegevens door te sturen naar uw zoon!
Jaak
Wilsele

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
De bestelling en levering is zo als verwacht perfecte uitgevoerd. Ook kleine aanpassingen zonder problemen voldaan.
Geen en doe verder zo
Antwoord Creazza
Bedankt voor de lovende woorden!
Pierre
GENT

Pluspunten

beknopte handleiding voor aansluiting en afstelling van de motor zou voor mij een pluspunt geweest zijn.
Antwoord Creazza
Bedankt voor de feedback! Voor de plaatsing van onze voorzetrolluiken hebben we van elke mogelijkheid een YouTube instructievideo. Voor de inbouwrolluiken / screens en sectionaalpoorten komen deze weldra ook onder ons YouTube kanaal.
Luc
Londerzeel

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
zeer scherpe prijs, goede kwaliteit, stevig verpakt
Creazza mag mij als vaste klant noteren!
geen
Antwoord Creazza
Bedankt voor uw feedback en ondertussen meerdere bestellingen!
Schrijnwerker Bart
Diest

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
na mijn bestelling hebben ze mijn rolluik aangepast omdat ze zeiden dat dat aangepast rolluik beter ging passen. Inderdaad het past perfect. zeer goede kwaliteit van rolluik en mooi rolluik.
Werd aan huis geleverd en waren vriendelijk en bereidwillig. zeker aan te raden. Hebben nog een paar rolluiken dat we met tijd zullen vervangen, dit zal zeker bij Creazza zijn.
Mischien de maataanduiding op de site, Ik had een rolluik bestel 1.30m hoog maar dit geleverde was zeker een 10 cm hoger. Was geen probleem voor mij. Maar denk onduidelijkheid of de onderlat achteraf is meegeteld. Maar geen probleem
Antwoord Creazza
Bedankt voor uw feedback, de afgewerkte hoogte van de inbouwlamellen is de maat met de lamellen ingeduwd en incl. onderlat.
Xavier Braekeveld
Deerlijk

Peter
Ternat

Published on: 02/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
vlotte afhandeling
goed verpakt
alle kleuren duidelijker vermelden op website (verschil tussen bruin - donkerbruin) misschien overal een RAL kleur bijplaatsen
er wordt afgesproken om op een bepaalde dag te leveren. We hadden echter niet verwacht dat dit pas om 19u30 zou gebeuren. is er mogelijkheid om het tijdsframe te verkleinen?
Antwoord Creazza
Bedankt voor uw feedback. Bij een standaard kleur zullen we in de toekomst een vergelijkbaar ral kleur plaatsen. Voor de levering werken we momenteel met een mail de dag ervoor en de dag zelf met een telefoon minstens een half uur voor we leveren. Je zal binnenkort na update van onze webshop de keuze krijgen voor gratis levering (zoals huidige toestand) en om op afspraak te laten leveren (betalend).
Peter Van Reusel
Berendrecht