Bedrijfsgegevens

Plaats: Wassenaar
Provincie: Nederland
Land: The Netherlands
Telefoon: 0031(0)70 5155 255

Wonderfully located in the forest and dunes, nearby a wide beach and The Hague is holiday park Duinrell. Young and old can find everything for an unforgettable family holiday in the green belt of South Holland: one of the most beautiful amusement parks of the Netherlands, one kilometer of waterslides in the tropical Tiki Pool, a family camping site, comfortable Duingalows amidst the trees, and group accommodation.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Duinrell
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
514 beoordelingen (12 months)
514 beoordelingen (total)
1% (7)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Leuk weekend gehad met ons gezin.
De Duingalow was super mooi en schoon! De omgeving is prachtig, ik zou zo weer terug willen.
Arjen

Published on: 26/02/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Mooie en schone chalets
Kerstsfeer in het park een stuk minder dan in 2014.
Yvonne
Spijkenisse

Published on: 22/01/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Geweldig dat je vanaf de camping zo het attractiepark inloopt, ideaal met onze kleinkinderen.
Modernisering van de speeltuin zou wel een verbeterpunt zijn.
Nel
Waddinxveen

Published on: 23/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Mooie camping, ruime plekken, washokken, toiletten zijn mooi, verwarmd en schoon
Reactie van de kinderen......jammer dat de trampolines afgesloten zijn zodra t park dicht is.
Natasja
Noordwijk

Published on: 21/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
leuk park voor kleine kinderen. Velden mooi dicht bij het park
Park niet leuk voor oudere kinderen. Voorzieningen op de camping niet meer van deze tijd. Weinig en heel slecht onderhouden toiletgebouwen. Slechte watervoorziening.
Arno
Alkmaar

Published on: 11/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Super leuk zwembad voor de kinderen en volwassenen. Met name het nieuwe stuk voor de kids werd erg gewaardeerd. Mijn dochter (4) had het al maanden over Duinrell en dobberen in de bandjes. Dit was onze 2e keer tijden de RedbullKnockout dat we hier overnachten. En dat is zeker voor herhaling vatbaar.
Met name als je kleine kinderen hebt maak je savonds gebruik van de TV. De beeldkwaliteit was niet echt best.
Harrie
Dalen

Published on: 08/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Leuk voor kinderen. Veel te doen op het park. Skelters, pretpark en tof zwembad. Vriendelijk personeel op het hele park, maar communicatie verbeteren. Zie verbeterpunt
Betere communicatie. Receptie was niet op de hoogte dat toen wij aankwamen eerste weekend nov ‘18 dat er nog meubels gebracht moesten worden. Aangekomen bij onze accomodatie was deze leeg
Natasja
Ekeren

Published on: 07/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Zeer kindvriendelijk en proper park
Mss in het voorjaar het park iets langer open houden.
Tip, winkeltje voldoende bevoorraden in het voorjaar.
Youri
Lokeren

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Personeel is zeer vriendelijk, als ze kunnen lossen ze het probleem gelijk op, zo niet sturen ze iemand langs.
Huisjes fijn van formaat, vooral prettig dat de apparatuur vervangen is. Goed werkende combimagnetron, koelvriescombinatie en waterkoker/senseo. Douche netjes en lekker warm. En de openhaard blijft erg sfeervol.
In de winter is het erg vochtig in de huisjes. Met name de vloer, vooral 's nachts. We begrijpen dat dit probleem heel lastig aan te pakken is.
Tanja
Voorschoten