Bedrijfsgegevens

Provincie: London
Land: United Kingdom
Telefoon:

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Fitburner Plus
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
20 beoordelingen (12 months)
137 beoordelingen (total)
17387 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
100% (20)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Ik heb al veel gelijkaardige producten geprobeerd en dit is het eerste dat echt werkt. Had geen hongen, wou meer sporten en zag het verschil snel, echt aanrader aan iedereen die moeite heeft met gewichtsvelies. Heeft ook een positief effect op je humeur :)

Wannes
de Knegt

Published on: 30/07/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ben met dit product al 8,5 kilo afgevallen en ik krijg imens veel complimenten van men omgeving, BEDANKT FITBURNER

Anouck
Demandt

Published on: 23/07/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ik voelde me echt niet goed meer in mijn vel. ik heb vele dieeten geprobeerd maar nooit werktte dit echt. Toen ben ik gestopt met eten maar dit had op lange termijn een averechts effect. Radeloos startte ik met Fitburner en eindelijk zie ik het verschil. Ik heb ook meer energie en ik sport veel meer.

Beatrijs
Smans

Published on: 24/06/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Kon het nooit weerstaan, da laastste koekje in de trommel. Door deze vetverbrander te nemen kan ik het weestaan en val ik er duidelijk mee af. Mijn sporten heeft eindelijk een eerlijk resultaat

Alinde
Schrijvers

Published on: 05/06/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ben altijd mollig geweest, nu niet meer, tof product, je moet je wel blijven inspannen. goeie vetverbrander

Bo
Verschure

Published on: 25/05/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Ben een relatief actief persoon maar ik kreeg die laatste kilo's er toch niet af. Op aanraden van een vriend kocht ik Fitburner+ en effectief gingen de kilo's er in enkele weken al van. Goed prodcut, goet wat het zegt.

Chris
Van Vuuren

Published on: 17/05/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Was al een tijdje aan het twijfelen of ik wel vetverbranders ging gebruiken. Heb het uiteidnelijk gekocht en ik voelde me gelijk ook verplicht om te sporten. Toen ging het natuurljik snel. Ik verloor redelijk wat gewicht zonder mezelf uit te hongeren of mezelf gek te sporten. Toch draag ik broeken die ik 5 jaar niet gedragen heb.

Vivian
Wagner

Published on: 14/05/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
goede vlotte service, had wat vragen en antwoord was volledig! product doet zen werk ook, veel vet verloren al

Joke
Sars

Published on: 02/05/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Vetverbrander voor een goede prijs, helpt je goed bij het verliezen van ongewenst vet... kilos vlogen eraf!

Sam
Groningen

Published on: 01/05/2019

Laatste nieuws
Volg ons op
Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ